PolskiAngielski
  • Sklep@steelova.pl
  • 535 50 80 94
wyszukiwanie zaawansowane
» Zwroty / Wymiany / Reklamacje

Zwroty / Wymiany / Reklamacje

WYMIANA PRODUKTU

W momencie nieodpowiednio dobranego rozmiaru, umożliwiamy wymianę towaru na inny rozmiar lub model. Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Aby wymienić towar należy odesłać go wraz z wypełnionym formularzem wymiany (do pobrania poniżej) oraz dowodem zakupu na adres:

Adres do odesłania zamówienia:
F.H. IMPO
Bukowa 1B/6
76-200 Słupsk

 

Jeśli nie mają Państwo możliwości wydruku można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim: swój login ze sklepu i numer zamówienia, ,imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego, pełny adres do wysyłki zwrotnej, model, rozmiar / kolor towaru na wymianę

 

TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU


W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa kupujący. Koszty przesyłki do kupującego wg cennika  należy wpłacić na konto lub dołączyć do wysyłanego towaru.  Możemy również odesłać produkt z płatnością przy odbiorze (płatność będzie jedynie za koszt wysyłki)
 

Uwaga! Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.
 

Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany przez klienta towar (model, kolor, rozmiar) dostępny w magazynie. Wymianę dokonujemy jak najszybciej po otrzymaniu przesyłki od Państwa , w szczególnych przypadkach (np brak rozmiaru, koloru) może potrwać do 7 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Uwaga! Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy. Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.


Pobierz formularz wymiany:

Wersja PDF - Formularz wymiany

Wersja DOC - Formularz wymiany




ZWROT PRODUKTU

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 30 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. My dajemy na to aż 30 dni. Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub nie pasuje nic straconego , możesz go do nas zwrócić lub wymienić na inny.  Warunkiem jedynie jest to iż towar nie może nosić oznak użytkowania.
W celu dokonania zwrotu proszę odesłać dobrze zapakowany produkt na adres jak powyżej (najlepiej listem poleconym) wraz z produktem prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zwrotu (można wysłać listem lub na email).  

Wersja PDF - Formularz zwrotu 

Wersja DOC - Formularz zwrotu 

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim: 

- numer zamówienia 
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego 
- nr konta i dane do przelewu klienta 

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta.
Pieniądze zostaną zwrócone do 7 dni od daty otrzymania przesyłki.

Adres do odesłania zamówienia:
F.H. IMPO
Bukowa 1B/6
76-200 Słupsk


TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU 
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT

UWAGA: Produkty z wykonanym na zamówienie grawerem NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI
 

REKLAMACJE


Staramy się dokładnie sprawdzać nasze produkty przed wysyłką, jednakże jeśli po otrzymaniu stwierdzą Państwo uszkodzenie lub też produkt odbiega od tego co zostało zamówione prosimy o złożenie reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres reklamacje@steelova.pl
Zgłoszenie powinno zawierać   jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości,  oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. 
Jeśli mają Państwo możliwość proszę wykonać i przesłać zdjęcie reklamowanego produktu. Przesłanie zdjęcia w wielu przypadkach zastępuje tradycyjne odesłanie np uszkodzonego produktu. 

Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Odpowiedź wysyłana jest na adres z którego zostało przesłane zgłoszenie o reklamacji.

Przejdź do strony głównej